• Regional träff

Regional träff

Inbjudan till regional träff i Eskilstuna om förslagen från Framtidskommissionen och programkommissionen

Välkommen till en träff där du får träffa representanter från Framtidskommissionen och programkommissionen. Du får tillfälle att diskutera dessa viktiga dokument innan de fastställs av kongressen. På kongressen 2020 kommer Vänsterpartiet anta både ett nytt strategi-dokument och ett nytt partiprogram. Vi ser framför oss spännande diskussioner om vilka vi vill vara som parti i framtiden och hur vi behöver förändra och utveckla vår organisation för att kunna ta en större roll i svensk politik.

Du anmäler dig genom att använda länken här nedan. Vi har har ett antal garanterade platser, så anmäl dig omgående för att säkra en plats. Vi kommer i första hand försöka sprida deltagandet så att könsfördelningen blir jämn och samtidigt jämnt fördelad över länets partiföreningar.

När: lördagen den 25 januari. Fika från 10.00. Konferensen startar kl. 11.00 och slutar 16.00.

Var: Elite Stadshotellet i Eskilstuna, Hamngatan 11 Eskilstuna

Kostnad: Deltagandet är kostnadsfritt, om du blir utvald att få resa kommer distriktet hjälpa dig att boka resa via SJ till Eskilstuna. I de fall då det inte fungerar med kollektivtrafik kommer vi hjälpas åt att lösa resan.

Tillgänglighet: Berätta om dina behov, vi kommer att göra vad vi kan för att anpassa lokalerna för alla tillgänglighetsbehov.